Picnic photo shoot

Có vẻ dạo này việc học photographer của mình khá tốt :))    Điều quan trọng là tạo nhiều cơ hội cho mình tiếp xúc nhiều thử thách mới lạ hơn.    Chụp hình và tiếp xúc nhiều với ống kính giúp mình đỡ lúng túng trước ống kính hơn, tuy còn loay hoay với nhiều dự định mới nhưng hy vọng mình sẽ cho ra đời nhiều sản phẩm trong tương lai tới.   ^____^").    
     
Dưới đây là shoot hình trong một chiều dạo mát, đi uống nước và hóng gió :))))))

 ^^^^^^^^^^%^^^^^^^^^^^

It seems lately learning his good photographer :)) It is important to create opportunities for themselves exposed more new challenges. Take a picture and contact lenses helped her a lot with help more awkward on camera, but also struggling with new plans, but hopes he will give birth to many products in the future. ^ ____ ^ ").
     
Below is a picture of an afternoon shoot esplanade, a drink and wind summerhouse :))))))



 ___^^___











Còn đây là 2 cộng sự của mình :D    Một người dạy nhiếp ảnh, một người dạy photoshop, sắp tới học hỏi thêm về stylist và make up, hic.... vất vả đây :((((((((((((((

Here's my two colleagues: D A photography instructor, who teaches photoshop, learn more about upcoming stylist and make-up, hic .... This hard: ((((((((((((((




0 nhận xét:

Allamanda cathartica L